IGJEN!?

Hva har jeg gjort for å fortjene dette…? Jeg er da et godt mennesker..? Iallfall et helt OK et, men grunnleggende moralske holdninger jeg lever etter. Jeg står ikke opp om mårran med en plan om å gjøre livet surt for andre – det gjør jeg bare instinktivt når du velger å sperre døra på bussen for meg. Som sagt, jeg planla det ikke. Så hvorfor blir jeg utsatt for denne utålelige, lagtruke torturen – for andre gang på et år? De fleste går gjennom et helt liv uten å vite at dette er et problem… Hvorfor MEG? Jeg trodde jeg hadde helgardert meg i minst fem år med Give a Hope og jobben vi gjorde for Beza, men det var tydeligvis ikke nok til fem år med god karma.  Det er helt utrolig, men nok en brannalarm har gått tom for batteri…

Jeg referer til dette innlegget, hvor jeg forteller om at nabo’n ikke har bytta batteri i brannalarmen. Nå er de faenma i gang igjen, denne gangen er det nabo’n til andre siden. HVA har jeg gjort!? Det begynte et par dager etter jeg kom tilbake til T-Town etter sommerferien, og pågår ennå – det er FIRE uker det! Lyden er dog noe svakere, men helt klart høy nok. Det resulterer egentlig bare i at jeg blir liggende å lytte for å høre om den fortsatt er der. Og det virker også som om jeg er den eneste som irriteres over dette også! Ingen andre har uttrykt at de i det hele tatt har lagt merke til det. Jeg måtte ha mamma til å bekrefte at hun hørte det hun også, hvis ikke hadde jeg lagt meg inn på Østmarka på flekken. Det skal sies at jeg er over snittet var på lyder generelt – men asså, vi snakker om verdens mest irriterende lyd her! Og om ikke det er nok, hva skjer med at folk ikke har styr på brannalarmene sine? Hvis det er et sted som trenger fungerende brannalarmer, så er det Møllenberg! Med utallige nachspiel, brente grandiosa, halv røyka sneiper og stearinlys – midt i en bydel som består 90% av trebygg anno 1880… Kall meg gjerne prippen altså…

Jeg sier det gjerne selv – jeg fortjener en fuckings medalje for ikke å ha bryti ned døra demmes ennå…

  • Keijei
Legg igjen en kommentar

